Fundació Setba

Plaça Reial 10, 1-2 (08002) Barcelona

info@fundaciosetba.org

www.fundaciosetba.org

La Fundació Setba és una entitat privada sense ànim de lucre constituïda el 23 de desembre de 2009 a Barcelona.

El seu leit motiv és Cultura amb valor afegit, perquè treballen amb la cultura com a vehicle per aconseguir els objectius fundacionals: la integració social, el recolzament d’artistes emergents i la sostenibilitat. A més, porten a terme diversos projectes per recuperar la memòria històrica de la Plaça Reial i, per extensió, del barri que els acull i de Barcelona.