Fundació Suñol

Passeig de Gràcia 98 (08008) Barcelona

info@fundaciosunol.org

www.fundaciosunol.org

La Fundació Suñol és una entitat privada sense ànim de lucre que organitza exposicions temporals per a mostrar fragments de la col·lecció d’art contemporani de Josep Suñol, que en la seva totalitat compta amb més de 1.200 obres d’art.

A la seva seu del passeig de Gràcia també es programen exposicions monogràfiques d’artistes vinculats a la col·lecció i projectes en col·laboració amb d’altres institucions. Al seu espai annex, el Nivell Zero, la Fundació Suñol impulsa un projecte per tal d’afavorir la difusió i la producció artística d’avantguarda.