Fundació Vila Casas

933208736

canframis@fundaciovilacasas.com

www.fundaciovilacasas.com

El Museu Can Framis de la Fundació Vila Casas és un centre dedicat a la difusió de la pintura contemporània catalana.

Situat en una antiga fàbrica reformada al barri de Poblenou de Barcelona, el museu exhibeix al llarg dels seus tres pisos una col·lecció permanent de més de dues-centes cinquanta obres realitzades per artistes catalans o residents a Catalunya i datades a partir dels anys seixanta fins a l’actualitat. També compta amb una zona dedicada a les exposicions temporals, l’Espai Aø.